CATEGORII

Filtreaza dupa preferinte

Filtreaza

Afla noutatile aici

Calitate, Garantie, Conformitate

Certificat de calitate, garanţie si conformitate

  1. Prezentul certificat de garanţie defineşte condiţiile de acordare a garanţiei de către Sally On pentru produsele achiziţionate şi componentele acestora. Totodată garantează calitatea produselor şi certifică conformitatea cu standardele europene corespunzătoare.
  2. Cumpărătorul are obligaţia să citească Manualul de Utilizare al produsului (unde exista) şi prezentul certificat înainte de a acţiona in mod direct asupra produsului.
  3. Asamblarea / instalarea / punerea în funcţiune a produsului achiziţionat se va face conform indicaţiilor primite în cadrul Manualului de Utilizare (unde exista) şi a prezentului Certificat. Se vor avea în vedere şi următoarele informaţii :Importatorul garantează că produsul achiziţionat beneficiază de garanţie + service gratuit în condiţiile respectării regulilor de punere în funcţiune şi exploatare prevăzute în Manualul Utilizatorului (unde exista) şi în prezentul Certificat. Importatorul garantează componentele utilizate în construcţia produsului împotriva defectelor de fabricaţie şi de material pe perioada stabilită cu începere de la data cumpărării de către utilizatorul final. În timpul perioadei de garanţie Sally On  îşi rezervă dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedeşte a fi defect.
    1. Spaţiul în care se va pune în funcţiune (sau se va depozita) produsul va avea temperatura ambiantă cuprinsă în intervalul 15°C-30°C / va fi lipsit de praf în exces, de agenţi corozivi, de vibraţii şi de câmpuri electromagnetice care pot duce la deteriorarea componentelor electronice (acolo unde exista) / va fi lipsit de umiditate excesivă (sau condens) / va fi lipsit de variaţii bruşte de temperatură / va fi lipsit de expunerea directă îndelungată la razele solare;
    2. Manipularea şi exploatarea se vor realiza fără şocuri mecanice, electrice şi termice;
    3. Manipularea şi exploatarea se vor realiza fără a interveni asupra produselor prin dezasamblare şi fără a aduce orice modificare de natură constructivă;
    4. În cazul produselor prevăzute din construcţie cu software pt configurare / reconfigurare, accesibil clientului în mod direct sau prin intermediul unor interfeţe grafice (rezultate în urma instalării unor programe pe un calculator), clientul se va rezuma la a utiliza acel / acele programe în limitele prevăzute de producător, fără a căuta să recurgă la acţiuni de tip “hack” sau “crack” prin care urmăresc să spargă / modifice acele programe / rutine / coduri, să modifice interfeţele de conectare ale produsului, sau să aducă produsului (accesoriilor / componentelor) orice modificare de natură constructivă.
  4. Garanţia acoperă numai acele defecte care apar în exploatarea normală a produsului şi nu se aplică pentru:Produsele software preinstalate nu fac obiectul acestui certificat de garanţie.
    1. Manipulare şi exploatare neglijentă (şocuri mecanice, electrice şi termice, grad ridicat de praf şi umiditate în zona de lucru, obiecte străine patrunse în interiorul produsului, etc.);
    2. Intervenţii în interiorul produselor sau modificarea prin eliminare/adaugare a unor componente;
    3. Exploatare peste limita de încărcare, prin utilizarea în condiţii de lucru extreme şi / sau prin forţarea oricărui parametru, chiar daca s-a facut cu scopul măririi performanţelor;
    4. Alimentarea electrică necorespunzătoare (în afara limitelor admise de producător şi prevăzute în manualul produsului);
    5. Instalare şi întreţinere necorespunzătoare a produsului;
    6. Produsul prezenta sigilii la cumpărare, dar acum lipsesc sau sunt deteriorate;
    7. Defecţiuni datorate aplicaţiilor software ale clientului (dacă produsul este prevăzut din construcţie);
    8. Defecte datorate cablurilor de legătură, conectării în timpul funcţionării a cablurilor de date la produse sau instalaţiei de împământare;
    9. Pierderi sau avarii survenite in timpul transportului de la clientul final către firma care asigură service-ul.
  5. Garantia de conformitate = este de 2 ani si atesta faptul ca produsul cumparat este identic cu cel specificat in contractul de vanzare-cumparare (prezentarea produsului). Altfel spus : garanteaza clientului final ca a primit ceea ce i s-a ofertat. Este uneori confundata cu garantia tehnica/comerciala.
  6. Garantia tehnica/comerciala = este de 1 luna si este oferita voluntar de vanzator. Se refera la defecte care apar in regim normal de functionare. Aceasta este garantia care te ajuta in cazul in care ti se defecteaza produsul si iti permite sa il repari fara costuri suplimentare. Durata este data de regimul de folosire al jucariilor, adesea supuse unor tratamente deosebite / intense din partea copiilor.
  7. Garantia pentru vicii ascunse = este pe durata medie de utilizare (maxim 2 ani) si rezolva o deficienta calitativa care nu a fost adusa la cunostinta cumparatorului in momentul achizitiei sau nu a putut fi observata de acesta in urma unei verificari normale a produsului sau serviciului.
  8. Garanţia produselor distribuite în România de Sally On se asigură de către unitatea service :

Sally On, Piatra Neamţ, str Gheorghe Iacomi nr.5 , bl. H13, ap. 2, Piatra Neamt.

  1. Sfaturi utile: ÎNAINTE DE A SOLICITA GARANŢIA CONTACTAŢI UNITATEA SERVICE ! La solicitarea acordării garanţiei este obligatoriu ca utilizatorul final sa îndeplinească cumulativ următoarele :Returul cade în sarcina clientului, atat din punct de vedere logistic cât şi tehnic. Clientul trebuie sa se asigure ca produsul / produsele sunt protejate de orice deteriorare care poate surveni in timpul returului. Clientul final este obligat (plata fiind iniţial suportată de Sally On) să solicite curierului (Urgent-Cargus, Fan Curier) asigurarea transportului si declararea valorii produsului pentru a preveni eventuale neplaceri ulterioare; în caz contrar orice probleme apărute pe perioada transportului se vor reclama de client către firma transportatoare. Din punct de vedere financiar returul se trimite cu plata la destinatie (la Sally On). Costurile de transport între clientul final şi unitatea service vor fi suportate în totalitate de distribuitor în ambele sensuri de deplasare numai în condiţiile în care produsului i se aplică garanţia ; pentru situaţiile care nu se circumscriu garanţiei, plata transportului în ambele sensuri de deplasare cade în sarcina clientului.
    1. să trimită produsul într-un ambalaj care să asigure protecţie maximă pe perioada transportului (este recomandată păstrarea ambalajului original pe durata garanţiei) ŞI
    2. să trimită certificatul de garanţie (cu Seria de identificare a produsului, acolo unde există) în original, semnat / ştampilat de ambele părţi  ŞI
    3. să trimită documentul care atestă cumpărarea de către utilizatorul final (factura, bon fiscal, aviz, chitanta, factura proforma) în copie ŞI
    4. să trimită în scris o prezentare detaliată a defectului constatat.
  2. Utilizatorul final pierde dreptul de garanţie şi service gratuit în dreptul produsului la care se constată existenţa unei situaţii care încalcă prevederile de la art 3, sau se circumscriu celor prevăzute la art 5 din prezentul Certificat !
  3. În cazul solicitării nejustificate a garanţiei clientul poate fi obligat la plata manoperei de diagnosticare a produsului care nu poate fi mai mică de 40 lei.
  4. Produsul beneficiază de garanţia prevăzută de legislatia romana pentru categoria de produse corespunzătoare. În cazul în care legea nu prevede altfel, garanţia este de 30 zile.
  5. Declarăm că produsul este în conformitate cu standardele europene corespunzătoare categoriei din care face parte. Conformitatea produsului este de 2 ani.
  6. Pentru reparatiile in garantie, durata reparatiei este de maxim 15 zile de la data primirii in service.